Sportpszichó

Élmények a díványon - Bike

2010. április 10. - sportforras

Rengetegen feltették nekem azt a kérdést, hogy " van- e értelme sportpszichológushoz járni? " én erre csak annyit mondtam, hogy idén az összes Magyar versenyt megnyertem és mindkettő Elite kategóriában sikerült Országos Bajnoknak lennem.
Véleményem szerint a sportpszichológia egy nagyszerű dolog, jövöre még komolyabb céljaim vannak, amiket e-nélkül el sem tudok képzelni.

Először Európa Bajnokság előtt kerestem fel Gyömbér Noémit, az idő nagyon szűkös volt. Heti 3X mentem hozzá, két héten keresztül. Rengeteg fontos dolgot megbeszéltünk és nagyon hasznos dolgokat tanított meg nekem.
Mondhatni, megtettünk mindent, amit ilyen rövid idő alatt meglehetett. Segítségével sikerült nagyszerű mentális állapotba kerülnöm a versenyre! Elite 26"-os kategóriában (ami a legkeményebb) 12. helyen végeztem, ez eddig Magyarország legjobb eredményének számít!( nagyon büszke vagyok erre)

Az EB után heti 1-szeri alkalommal találkoztunk. A következő cél az Országos Bajnokság megnyerése volt. Erre 2hónapunk volt felkészülni. Ez idő alatt mentálisan rengeteget fejlődtem.
Megismertem a képességeim, magabiztosabb lettem, elsajátítottam különböző relaxációs technikákat, a koncentrációs képességem rengeteget fejlődött, megtanultam, hogyan kezeljem az izomgörcsöket, valamint azt, hogy stresszhelyzetben is a maximumot hozzam ki magamból.

Az Országos Bajnokságon 2 kategóriában versenyeztem, amik egymás után következtek, fél órás szünettel. Ez óriási állóképességet és mentális felkészültséget igényel, de nagyon felkészült voltam, Noémivel előre megbeszéltük a stratégiát és felkészített minden esetleges eshetőségekre, tudtam, nem érhet meglepetés.

A versenyen teljesen tudatosan viselkedtem. A start után elkezdtem alkalmazni a tanult technikákat, az Elite 20 kategóriát óriási fölénnyel nyertem.
A második kategória az Elite 26 volt, ahol az első körben csináltam egy csúnya hibát, de sikerült ebben a stresszhelyzetben
is összeszednem magam( a tanultak segítségével) és talpraállni, a 2. és 3. köröm kiváló lett,ez a kategória is fölényes győzelemmel zárult.
Óriási érzés a dobogó legtetején állni

Minden olyan sportolónak és élversenyzőnek ajánlanám a sportpszichológust, aki a maximumot akarja kihozni magából!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportpszicho.blog.hu/api/trackback/id/tr371909009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása